الکتروموتور موتوژن Motogen

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت و لیست قیمت هر یک از محصولات الکتروموتور Motogen با کارشناسان «کالای صنعتی محمودی» تماس حاصل فرمایید.
جهت استعلام قیمت اقلام مورد نیاز را به شماره 3-36512951 (051) فکس نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

الکتروموتور موتوژن (Motogen) در سال ۱۳۵۲ با نام گلد الکتریک در شهر تبریز تأسیس شد و در سال ۱۳۵۴ به موتوژن تغییر نام پیدا کرد.

شرکت موتوژن پس از ۴۰ سال از راه‌اندازی به یکی از بزرگترین تولید کنندگان الکتروموتورهای سه‌فاز، تک‌فاز و خاص با کاربردهای صنعتی و خانگی در سطح خاورمیانه تبدیل شده است

 

شافت الکتروموتورها با یک سر خروجی تولید می‌گردند. ابعاد نهایی شافت‌ها با تلرانس‌های دقیق توسط دستگاه CNC ماشین‌کاری می‌شوند، خار و جای خار بر روی شفت طبق استاندارد DIN6880 است.

جعبه ترمینال به صورت یکپارچه با فریم ریخته گری می‌شود که امکان هدایت کابل‌های برق را از قسمت راست و چپ جعبه ترمینال فراهم می‌سازد. به این منظور گلندهای استاندارد براساس DIN46320 استفاده می شود.

فریم الکتروموتور موتوژن تا سایز ۱۶۰ از آلومینیوم و به روش دایکست و از سایز ۱۶۰ به بالا از چدن ریخته‌گری می‌شود.
پروانه موتورها از جنس پلی‌آمید با مقاومت مکانیکی بالا تولید شده که در انتهای موتورها بر روی شفت نصب می شود. هوا توسط چرخش پروانه از عقب موتور به طرف جلو و بر روی بدنه دمیده می‌شود.

بلبرینگ‌های مورد استفاده تا سایز فریم ۲۰۰ از نوع ۲Z واز ۲۰۰ به بالا از نوع Z می‌باشند.

الکتروموتورهای صنعتی موتوژن برای فرکانس ۵۰HZ طراحی شده‌اند که می‌توان منبع تغذیه ۶۰HZ نیز برای راه‌اندازی آن‌ها به کار برد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “الکتروموتور موتوژن Motogen”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *