برند شرکت

برند آنها  KAIJELI  است الکتروموتور کایجلی با ثبت چند اختراع ملی چین و اخذ گواهینامه های متعدد مانند CCC” ، “CE” ، “TUV” و “GS”  مسیر خود را در بین مشتریان خود باز کرده است.

الکتروموتور کایجلی سه فاز مدل

1500RPM-1.1kw

 

الکتروموتور کایجلی

مشخصات فنی الكتروموتور سه فاز كايجيلی مدل 1500RPM-1.1kw

مشخصات الکتروموتور
برند :
کاجیلی
توان :
1.1 KW
تعداد فاز :
3 Phase
دور بر دقیقه :
1500 RPM
توان :
1.5 HP
تعداد پل :
4 Num
جنس بدنه :
آلومینیوم
برای خرید محصول کلیک کنید

2.

الکتروموتور کایجلی

مشخصات فنی مدل 1500RPM-18.5kw

مشخصات الکتروموتور
برند
کاجیلی
:
توان
18.5 KW
:
دور بر دقیقه
1500 RPM
:
تعداد فاز
3 Phase
:
توان
25 HP
:
تعداد پل
4 Num
:
جنس بدنه

مشخصات فنی الكتروموتور كايجيلی مدل 1500RPM-37kw

مشخصات الکتروموتور
برند
کاجیلی
:
توان
37 KW
:
دور بر دقیقه
1500 RPM
:
تعداد فاز
3 Phase
:
توان
50 HP
:
تعداد پل
4 Num
:
جنس بدنه

توضیحاتی در مورد الکترموتور کایجلی

شرکت rmg-sanatبا برند Kaijieli

شرکت  kaigong electric  به طور حرفه ای الکتروموتور ،دینام ، و الکتروپمپ تولید میکند. از جمله موتور های تولیدی این شرکت می توان به موتور های معمولی سری Y/Y2/CDF/SDF و موتور های با راندمان بالا طبق استاندارد های EFF2 ، EFF1 اشاره کرد . ظرفیت تولید این شرکت 350,000 واحد در سال (1,500,000kw) می باشد. این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک کشور چین و انگلستان است که در شهر سوژو چین واقع شده است و بیش از پنجاه سال تجربه در زمینه تولید انواع ماشین های الکتریکی برای مصرف انواع صنایع را دارد.

کیفیت کایجیلی

الکتروموتور های کایجیلی جز بهترین و با کیفیت ترین الکتروموتر های چینی میباشند که در ادامه شما را با سری های مختلف انها آشنا میکنیم که در صورت نیاز به خرید الکتروموتور ها بتوانید مناسب ترین گزینه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه فرمایید.

شرکت KAIGONG ELECTRIC (SUZHOU) CO. LTD در منطقه جدید ، شهر سوژو واقع شده است. مرکز کارخانه آنها در شهر فوان ، استان فوجیان است.

استاندارد الکتروموتور کایجلی

کایجیلی همیشه به سیاست استاندارد بالا ، کیفیت بالا و کارآیی بالا پایبند هست و به تحقیق و فروش تجهیزات تولیدی ، ماشین آلات و سایر قطعات یدکی اهمیت زیادی میدهد . این یک شرکت پیگیر فناوری خلاق است که شامل تولید ، فروش و تحقیقات موتورهای الکتریکی و ژنراتورها است. دارای 2 اختراع ملی است. محصولات آنها با نام تجاری “KAIJIELI” به بیش از 50 کشور و منطقه در اروپا ، آمریکای جنوبی ، شرق میانه ، آسیای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود. با کانال های فروش ثابت و بیش از 50 نمایندگی در داخل و خارج از کشور چین دارد.

تجهیزات و زیرساخت ها

این شرکت خود را بین ده شرکت برتر در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی میداند که در شهر های مختلف چین دارای کارخانه می باشند که مجموعا مساحت بیش از 100000 متر مربع را پوشش میدهد. این شرکت با تکیه بر تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش مانند دستگاه های برش CNC عمودی،ماشین های گرمایشی الکتریکی با فرکانس متوسط ،تجهیزات و خط اتوماتیک رنگ آمیزی و سیستم آزمایش و همچنین سیستم CAD  برای طراحی ، خود را در زمره شرکت های بزرگ در این زمینه قرار داده است.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *