در این مقاله ما به بحث درباره ویژگی های الکتروموتور کایجلی پرداخته ایم و شما میتوانید فایل های pdf  کاتالوگ الکتروموتور کایجلی را دانلود کنید.

ویژگی های الکتروموتور کایجلی kaijeli :

کایجیلی- کایجلی
کایجلی در انواع ذیل به مشتریان عرضه می شود:
بدنه آلومینیوم کاجیلی
راندمان بالا کاجیلی
یونیورسال
ولتاژ بالا
مشخصات فنی الکتروموتور کایجیلی :

الکتروموتور

کایجیلی از برندهای معروف در تولید الکتروموتورهای چینی می باشد. این مارک جز الکتروموتورهای چینی درجه یک و با کیفیت می باشد و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب با الکتروموتورهای کشورهای اروپایی رقابت می کند .

شرکت کایجیلی توانسته در طی بیست سال فعالیت چشمگیر خود با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی، محصولات این شرکت را با استاندارد ISO9001  تولید  نماید و سهم عمده ای از فروش بازارهای جهان را بدست اورد.

این شرکت محصولات خود را به صورت تک فاز و سه فاز و در توان ها و ولتاژهای پایین تا بالا عرضه می نماید.در قسمت زیر به شرح الکتروموتور بدنه آلومینیوم ولتاژ پایین کایجیلی می پردازیم.

 

  1. انواع موتور کایجیلی:
    الکتروموتور کایجیلی سری MS
    کایجیلی سری CDF
    کایجیلی سری SDF
    سری KJLE2 سه فاز AC
    سری MY و ML تک فاز
    YC تک فاز خازن دار

 

الکتروموتور بدنه آلومینیوم کایجیلی

الکتروموتور کایجلی

 

اکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن ، دینام کولری ، الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور و همچنین از 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.

الکتروموتور موتوژن تبریز تا توان 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیوم تولید می شود و همچنین تا توان 400 کیلووات موتوژن چدنی تولید می شود.

الکتروموتور موتوژن همچنین از توان 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات با پوسته چدن تولید می شود و بسیاری از صنعتگران از این موضوع اطلاع ندارند.

بیشترین مصرف الکتروموتور موتوژن در توان های بین 5 اسب تا 15 اسب است و در دورهای 1450 دور و 3000 دور. یکی از مزایای الکتروموتور موتوژن تولید الکتروموتور 750 دور سه فاز است که از این حیث در ایران رقیب ندارد.

در نهایت شاید برای شما سوال باشد که با این وجود، آیا بهتر از الکتروموتور الکتروژن بخرید یا موتوژن؟

اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد گروه کالا صنعتی برای الکتروموتورهای سه فاز پوسته آلومینیوم تا 18.5 کیلووات 1450 و 3000 دور ، استفاده از الکتروموتور الکتروژن است و برای موتورهای پوسته چدن و تک فاز ها استفاده از الکتروموتور موتوژن توصیه می شود.

کاتالوگ الکتروموتور کایجلی

فایل pdf کاتالوگ ها الکتروموتور ها

  1.  دانلود  کاتالوگ الکتروموتور  کایجلی KAIJIELI سری  MS
  2. کاتالوگ  پمپ  کایجیلی KAIJIELI سری CDF /SDF 

 

شما با مطالعه این فایل های  pdf به درک بالای از مفهوم و کارای انواع الکترووتور های کاجیلی می رسید و برای شما مفید خواهد بود.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *