ویژگی های فنی تولیدات الکتروموتور الکتروژن

 

در مقابل الکتروژن با پوسته ای که شبیه به الکتروموتور زیمنس دارد و کیفیت خوبی که این روزها صنعتگران به دنبال آن هستند، در ایران فروش خوبی پیدا کرده است و در یک برنامه هدف مند شروع به تولید توان ها و دورهای جدید نموده است.

الکتروموتور کولری الکتروژن نیز با کیفیت بالا و خازن قطع کن که بر روی آن نصب شده است، در بین تمامی برند ها طرفدار پیدا کرده است.

کارخانه الکتروژن که در سال های اخیر شروع به تولید الکتروموتور صنعتی کرده و در زمینه ساخت انواع الکتروموتور صنعتی، امروزه در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است.

الکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن ، دینام کولری ، الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور و همچنین از 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.

الکتروموتور موتوژن تبریز تا توان 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیوم تولید می شود و همچنین تا توان 400 کیلووات موتوژن چدنی تولید می شود.

الکتروموتور موتوژن همچنین از توان 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات با پوسته چدن تولید می شود و بسیاری از صنعتگران از این موضوع اطلاع ندارند.

بیشترین مصرف الکتروموتور موتوژن در توان های بین 5 اسب تا 15 اسب است و در دورهای 1450 دور و 3000 دور. یکی از مزایای الکتروموتور موتوژن تولید الکتروموتور 750 دور سه فاز است که از این حیث در ایران رقیب ندارد.

در نهایت شاید برای شما سوال باشد که با این وجود، آیا بهتر از الکتروموتور الکتروژن بخرید یا موتوژن؟

اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد گروه کالا صنعتی برای الکتروموتورهای سه فاز پوسته آلومینیوم تا 18.5 کیلووات 1450 و 3000 دور ، استفاده ازالکترو موتورالکتروژن است و برای موتورهای پوسته چدن و تک فاز ها استفاده از الکتروموتور موتوژن توصیه می شود.

اما به طور کلی موتوژن و الکتروژن با جایگاه ویژه ای که در تولید الکتروموتور برای سالهای زیاد در ایران دارند، همواره مورد تایید کارشناسان فروش الکتروموتور بوده و موتورهای بسیار با کیفیتی تولید می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش سایت کالا صنعتی در تماس باشید.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *