فهرست مطالب
پس از طی مراحل ثبت نام در سایت و ارسال مدارک، کارشناسان انتاکالا مدارک را بررسی میکنند و سپس با شما تماس میگیرند و طی یک مذاکره، قرارداد مربوطه تنظیم خواهد شد.
برای تامینکننده شدن در انتاکالا به چه چیزهایی نیاز داریم؟
برای تامینکننده شدن در انتاکالا باید تولیدکننده، واردکننده، صاحب برند یا نمایندگی رسمی برند باشید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟
محصولات در صورت داشتن شرایط زیر میتواند به انتاکالا بازگشت داده شود:
• معیوب بودن کالا
• نداشتن اصالت
• نداشتن استاندارد ایران برای کالاهای تولید داخل
برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه به شرایط بازگشت کالا مراجعه کنید
تا چند روز مهلت دارم محصولی را که خریدهام، مرجوع کنم؟
7 روز
آیا میتوانم هزینه سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله، در زمان پرداخت و ثبت نهایی سفارش، میتوانید در قسمت «روشهای پرداخت»، گزینه «پرداخت در محل» را انتخاب کنید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
با مراجعه به قسمت «پیگیری سفارش» و وارد کردن شماره سفارش میتوانید در لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. همچنین میتوانید در ساعات کاری با کارشناسان پشتیبانی انتاکالا تماس بگیرید و به صورت تلفنی از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
چگونه میتوانم با انتاکالا تماس بگیرم؟
شما میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا با شماره 02173639000 تماس بگیرید یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارشی را که از ارسال آن منصرف شدهاید، لغو کنید.